Onze samenwerking eindigt niet na de oplevering van de wasstraat. Adriateh zal u bij elke stap begeleiden. U kunt vertrouwen op onze betrouwbare, snelle en hoogwaardige serviceondersteuning die heel Europa bestrijkt via ons uitgebreide netwerk van distributeurs en service partners. Onze geschoolde servicetechniekers staan tot uw beschikking voor alle technische vragen of dilemma’s. Opdat uw carwash zonder onderbreking kan werken, nemen wij regelmatig contact met u op om regelmatige controles van de service te regelen. Een hoofd support call center staat ook tot uw beschikking om alle technische problemen snel op te lossen. Indien het probleem niet telefonisch kan worden opgelost, komen onze onderhoudstechniekers
U kunt erop vertrouwen:
Regelmatige service-inspecties
Gratis serviceondersteuning via het callcenter
Reparaties tijdens en na de garantieperiode
Vervangingsapparaten terwijl uw eigen apparaten worden gerepareerd
Vervoer van onderdelen naar de reparatiewerkplaats en terug
Technische ondersteuning werktijden:
08:00-16:00 op werkdagen (maandag tot vrijdag)
16:00-22:00 aanwezigheidsdienst op werkdagen (maandag tot vrijdag)
08:00-22:00 aanwezigheidsdienst op zaterdag, zondag en feestdagen (behalve Pasen, Kerstmis en Nieuwjaarsdag)